Нормативные документы


Картинки по запросу логотип новой украинской школі



ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової освіти


Картинки по запросу картинки книги красивые




Державний стандарт початкової загальної освіти

       Державний стандарт початкової загальної освіти (далі - Державний стандарт), розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.




Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Основною метою домашніх завдань є: закріплення, поглиблення і розширення знань, набутих учнями на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння самостійно працювати; розвиток їх пізнавальних інтересів, творчих здібностей тощо.


Інструктивно - методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів

       Виявлення рівня навчальних досягнень учнів відбувається в процесі 
контролю, структурними компонентами якого є перевірка та оцінювання 
результатів навчальної діяльності. 




Картинки по запросу картинки книги красивые

Основні орієнтири  виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.



Картинки по запросу картинки книги красивые






Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.




Картинки по запросу картинки книги красивые







                                           Концепція 

                          Нової української школи



Картинки по запросу картинки книги библиотека



Картинки по запросу картинки книги красивые



У 2017-2018 навчальному році чинними 

є такі документи МОН України, 

які регламентують діяльність початкової школи:


1.     Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. (Режим доступу: http://mon.gov.ua/Новини%202016/12/05/konczepcziya.pdf )
2.     Наказ Міністерства освіти і науки від 19.08.2016 № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222».
3.     Додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 №1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи».
4.     Лист Міністерства освіти і науки  України від 11.11.2016 №2/2-14-2401-16 «Щодо факту перевірки зошитів вчителем початкових класів».
5.     Інструкція щодо ведення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України від 08.04.2015 року № 41.
6.     Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 21.09.2015 року № 2/2-14-1907-15).
7.     Лист Міністерства освіти і науки України «Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань» від 28.01.2014 року № 1/9-72.
8.     Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо використання робочих зошитів у початковій школі» від 18.04.14 року № 1/9-209.








Комментариев нет:

Отправить комментарий