ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової освіти
Державний стандарт початкової загальної освіти
Державний стандарт початкової загальної освіти (далі - Державний стандарт), розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Основною метою
домашніх завдань є: закріплення, поглиблення і розширення знань, набутих учнями
на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння
самостійно працювати; розвиток їх пізнавальних інтересів, творчих здібностей
тощо.
Інструктивно - методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Виявлення рівня навчальних досягнень учнів відбувається в процесі
контролю, структурними компонентами якого є перевірка та оцінювання
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Виховання учнів у сучасній школі
здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює
весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети
життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.
Серед виховних напрямів сьогодні
найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як
стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам
сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і
прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного
особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту,
демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового
способу життя, готовності до змін.
У 2017-2018 навчальному році чинними
є такі документи МОН України,
які регламентують діяльність початкової школи:
1.
Нова українська школа. Концептуальні засади
реформування середньої школи. (Режим доступу:
http://mon.gov.ua/Новини%202016/12/05/konczepcziya.pdf )
2.
Наказ Міністерства освіти і науки від 19.08.2016
№ 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від
21.08.2013 №1222».
3.
Додаток до наказу Міністерства освіти і науки
України від 19.08.2016 №1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання
навчальних досягнень учнів початкової школи».
4.
Лист Міністерства освіти і науки України від 11.11.2016 №2/2-14-2401-16 «Щодо
факту перевірки зошитів вчителем початкових класів».
5.
Інструкція щодо ведення Класного журналу для 1-4
класів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України від 08.04.2015
року № 41.
6.
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного
журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів від 21.09.2015 року
№ 2/2-14-1907-15).
7.
Лист Міністерства освіти і науки України «Про
недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх
завдань» від 28.01.2014 року № 1/9-72.
8.
Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо
використання робочих зошитів у початковій школі» від 18.04.14 року № 1/9-209.
Комментариев нет:
Отправить комментарий